Mijn bijna 100-jarige Martin-tenorsax heeft nu voor de tweede keer een revisie-beurt ondergaan door Rob, Wat een feest om er weer op te spelen. geen geklepper meer en alles sluit weer goed. Zelfs beschadigingen aan de 'beugels' bij de grote onderkleppen zijn gerepareerd en deze keer zijn ook alle polsters van de linkerhand vernieuwd. Kan ik er zeker weer een jaar of drie mee vooruit. Fijn !
Mijn bijna 100-jarige Martin-tenorsax heeft nu voor de tweede keer een revisie-beurt ondergaan door Rob, Wat een feest om er weer op te spelen. geen geklepper meer en alles sluit weer goed. Zelfs beschadigingen aan de 'beugels' bij de grote onderkleppen zijn gerepareerd en deze keer zijn ook alle polsters van de linkerhand vernieuwd.
Kan ik er zeker weer een jaar of drie mee vooruit. Fijn !... Invouwen