Mijn Keilwerth SX80R tenor en Amati bariton saxofoon spelen weer super. Al het gerammel en gekletter is weg. De bariton heeft zelfs nog nooit zo lekker geklonken en is echt super gemakkelijk aan te blazen. Ik had eigenlijk niet verwacht dat de bariton in zo’n slechte staat was, zowat alles lekte en de toongaten waren ook niet eens rond. Bedankt!
Mijn Keilwerth SX80R tenor en Amati bariton saxofoon spelen weer super.
Al het gerammel en gekletter is weg. De bariton heeft zelfs nog nooit zo lekker geklonken en is echt super gemakkelijk aan te blazen.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat de bariton in zo’n slechte staat was, zowat alles lekte en de toongaten waren ook niet eens rond.
Bedankt!... Invouwen