Marco Besselink uit Arnhem schreef op 10/10/2022 om 18:23 Vakmanschap bestaat nog, De Sax is perfect gerestaureerd, tegen een hele acceptabele prijs. Een echte aanrader. Vakmanschap bestaat nog, De Sax is perfect gerestaureerd, tegen een hele acceptabele prijs. Een echte aanrader.... Invouwen ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...